ikizannessi Atlasdunyam 8.5 ay sonra oldum ağır gecer diye dusunuyordum ama 6 gün surdu normal gectı şişliğim biraz indi 🤣
Atlasdunyam Busbus03 bugün 55.gunum ama hala olmadım çok değişken bazı insanlar 40 ında oluyormuş ya acaba dedim 🤔
Happilyu Atlasdunyam tabi herkesin vücut yapısı farklıdır ve sizin daha yenidir merak etmeyin olursunuz inşallah 💖
dtml Atlasdunyam birazcık daha geç olun ya lohusalık bitti adet başladı ve şaka gibi ama ben hasta bezi kullanıyorum ped yetişmiyor 😅
Yagmurcmn Kızım 4 aylık oldu 50 gün kanama sürdü sonra adet oldum sonra birdaha oldum şimdi ay sonu bir daha olurum gibi 😂 tam hız devam
Atlasdunyam Yagmurcmn benimde kanamam fazla sürdü hatta 45.gun doktora bile gittim ½ gün olmayıp 3.gun kanama geliyordu ama adet degildi
Atlasdunyam Happilyu ben biraz pipirikliyim de biraz değil de aslında benim de 40tan fazla sürünce tereddüt ettim ama şuan yok gibi