NM_mom dünden beri gece meme vermeyi bıraktım bu gece yatırmadan önde Baybay night verdim ağlama krizleriyle geçiyor şu an süreç ama 6 haftalık hamileyim uykusuzluktan ölmeden önce mecbur kestim bakalım nasıl bitecek bu süreç, benimki de 9,5 aylık. Yarım saatte bir memeye kalkıyordu son bi aydır iyice bunalttı beni bakıyorum çoğu yerde 6 ayından sonra gece beslenmesine gerek yoktur yazıyor gerçi teyzelerim hemşire ve çok küçük gece acıkır diye beni ikilimde bıraktılar ama uyutmadan önce muhallebi yedirdim aç olduğunu sanmıyorum zaten sütüm aşırı azaldı hamilelikten dolayı sırf tiryakilikten alıyordur diye düşündüğüm için ani kararla kestim