Asla benim bebeğime kimse ezan okumuyor 52 gün oldu hala daha kimseye okutturmadık. Kaç defa dile getiriyoruz eşimle kimse ama kimse okumuyor. (Eşim bilmediği için oda okuyamıyor) en son ben okuyacağım artık. Ben kabul olur mu bilmiyorum. Bilen var mı? Yazık yavruma üzülüyorum bi ağzı dualı biri resmen okumuyor kayınpederim bile. Ayıp ediyor herkes bize.