Hanımlar selam,
1 ay sonra işe başlıyorum oğlum 5 aylık olacak. Niye başlıyorsun bebeğin küçük diyenlere toplu yanıt; maddi zorluklar nedeni ile çalışmak zorundayım.. maaşım iyi bakıcı karşılayabilecek düzeyde maaşım var. Kayınvalidem istanbulda oturuyor biz tekirdağdayız. Dolayısıyla kayınvalidem bakacak ise bizde kalacak ev tutma durumunu yok, eşim kabul etmiyor. Kayınvalidemle pek anlaşamıyoruz fikir ayrılıklarımız çok her konuda. Ankete katılım lütfen 🙏🏻🥰