Merhaba anneler🥰 geçen hafta cuma günü sezeryan doğumu yaptım. Şimdi bebeğimi 2 saatte bir emzirmek için uyandırıyorum. Fakat benim için çok zor olabiliyor çünkü uyanmak istemiyor. Uyanınca da zor uyutuyorum🥲 ne zamana kadar 2 saatte bir uyandıracağım? Yardımcı olabilir misiniz🥹