Baharasya55 eşinizin iş yeri merkezde mi arabanız varsa yakın ilçelerden ev de tutabilirsiniz. Konteynerda değilim ama gelip geçerken görüyorum kendilerine küçük bir mahalle kurmuşlar kapının önüne çamaşır asmışlar masa falan koymuşlar oturup sohbet ediyorlardı. Adıyaman çok sıcak konteynerda daha sıcak olur Allah yardımcınız olsun inşallah mutlu güzel günler sizi bekliyordur.