Merhaba sevgili anneler, Haziran sonu normal dogumum oldu ve epizyotomi yapıldı yani kesi. Üçüncü hafta iltihap kaptı ve emzirirken cok oturmaktan üstüne oturmaktan kesi bölgesi şişti :( doktora gittim antibiyotige gerek yok batikon sür dedi ve fitil verdi. Hepsini uyguladım. 6 hafta gecti dogumdan acım gecti, dikişlerimin hepsi de dustu fakat kokusuz sarı akıntı geliyor. Hic koku yok enfeksiyon degil diye dusunuyorum başına gelen var mı?? Bazı yerlerde 8 haftayı bulabilir tam iyileşmesi diyor ama sormak istedim sizlere