Bazıları diyorki çok fark koyma arkadaş gibi olsun
Bazıları da fark olsun rahat oluyor diyor
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ben tek çocukla kalmak istiyorum ama ilerde ne olur bilemem
Yaş aralığı yakın 2 çocuk yapamam heralde Allah olmayanlara versin
Ama rahatlığa alışıp ara verip bir daha sar başa da olmak istemiyorum
En iyisi tek çocuk sanırım😅