Deletedmon_65 Keceart çok çok güzel emeğinize sağlık..🌸 Bende birseyler yapmak istiyorum ama nerden başlasam bilmiyorum bu ise başlamaya nasıl karar verdiniz?
Keceart Deletedmon_65 Evde kendime bi flamingolu kücük çanta boyadım baktım keyifli yazlıga geldik devam edeyim dedim yazın bez çantalar saha kullanıslı geliyor bana digerleri sıkıyor Bez çantada tasarlayim dedim prenses jasmin boyadım bukadar iyi olacagini hic düşünmemiştim Sonra devam ettim boyama 😊🤩siz de mi boyama düşünüyorsunuz? Buarada baska modelleri de ekliyim 😊
Deletedmon_65 Keceart yani bende basit birseyler istiyorum evde yapabileceğim Amigurumi düşündüm ama çok zor 1.5 yaşında oğlum var eşim engelli çalışmıyor bende ona destek olmak istiyorum o yüzden sordum canım
Keceart Deletedmon_65 yani ciddi satış icin uygunmu bilmiyorum yeni basladigim icin bisi diyemem pek bez de boyama yapan yok Ben biara keçe yapiyordum ama oladar iyi yapan var ki Simdi bende bez çanta hariçi baska seyler düşünüyorum ne boyayabilirim diye ama bulamadım Ciziminiz iyiyse o yönde bisiler olablr tabi
aybikreis Keceart Çok güzel olmuş, ben de böyle yapmayı düşünmüştüm. Hangi kalemleri boyaları kullandınız, kumaşta dağılıyor mu? Çanta maliyeti ne oldu size?