bonjour_maman evet silivride büyük bir boş alana afad çadır kent kurmuş, eşim bizzat görmüş. Geçen gün de konuştuk, eşim yakında olacak deprem dedi, o da haarp konusuna inananlardan (ben iyi kötü herhangi bir şeye inanmıyorum henüz) ben de gemi yokki Türkiyede dedim ama var mıymış? Bu deprem olacak er yada geç, haarp yada kader. Silivride yaşıyoruz, Rabb im herkesi korusun