Esoca38 Ezoliela 35+2 de 2200 kg doğdu oğlum 1 hafta kuvezde kaldı sonra çıktı şuan 20 ay 8 günlük herşey çok iyi maşallah sübhanallah :)
Busratkgz Esoca38 Allah sağlıkla büyümeyi nasip etsin ❤️ Bisey sorabilir miyim. göz rop muayenesi yaptırdınız mı
Ayse5100 Esoca38 benim de aniden suyum gelmişti normal doğumla 31+4 te 2 kilo 100 gr doğdu 33 gün küvezde kaldı şimdi 5 ay 21 günlük çok şükür yanımda sağlıklı
Cigdemilena Esoca38 benımde 35+2 de dogdu 2570kg ama hep benımleydı kılosuyla ılgılı dimi sdce ona goremı kuveze karar verılıyor?
Derya-Anne Ezoliela 2 doğumum da çok şükür normal oldu kızım 38+6 haftalıkken 3620 gram doğdu oğlum 41+1 haftalıkken 3970 gram doğdu 🥰🥰
Gamyy16 38+2 2340 doğdu rahmim dar ve tek boynuzlu olduğu için kilo alamamış normal istemiştim fakat bu sebepten sezaryen oldu