Atagunenc _LORY_ evet çok ama güzel duygular değil mi ve her seferinde aynı duygulari eksilmeden yaşıyorsun 🥰
Atagunenc Deletedmom_62 daha sonra çıkan çizgi geçersiz diye biliyorum ama hissediyorsanız eğer muhakkak vardır birsey umarım ikimiz için de hayırlısı ve hersey gönlümüzce olsun💕
Deletedmom_62 Atagunenc benim negatif çıktı çok şükür bebeğim daha yaşına bilr girmedi olmaması iyi oldu🥰
mutsuzanne__ Atagunenc 2 kez yaptın 2 Side silik çıktı ve hamilemiyim diye mi soruyorsun 😄hayırlı olsun