41neci merhaba canım.Benim bebeğime de 3 aylıkken kondu bu teşhis.4 aylıkken de ameliyat olduk.Ameliyatı Marmara Eğitim Araştırma Hastanesi’nde Adnan Dağçınar gerçekleştirdi.Şiddetle de tavsiye ediyorum çok ama çok iyi ve ilgili bir doktordur kendisi.Salı,Perşembe ve Cuma günleri orada.Randevusuz gelen tüm hastalarına da bakıyor.