Daha yeni çıkmıştık evden köşeyi döndük oğlum çığlık atmaya ağlamaya başladı arı soktu galiba arı gördüm. İnanılmaz ağlıyor çok acıyor diye. Soğuk kompleks uyguladım biraz sonra da stilex sürdüm. Eczaneye danıştım. Başına gelen var mı çok riskli diye biliyorum ya inşallah bişey olmaz. 3 yaş 4 aylık