Kızlar bebeğim 6 ay 6 günlük ek gıdaya başladık. Bu zamana kadar hep anne sütü aldı. Yoğurt tadımı yaptırdıktan sonra ağız kenarlarında kızarıklıklar oluştu. Pişikte yaptı. Geçenlerde kaşık maması yedirdim Aptamilin onda da kızarıklıklar oluştu bi daha vermedim. Buna süt alerjisi diyebilirmmyiiz ? Kendi çocuk doktoruma mı götürmem gerek yoksa direk başka bölümden mi randevu almalıyım ?