Kızlar merhaba. Geçen sene lens aldım bu ay senesi doldu. Ama sayılı kullandım. Rengi hem çok beğeniyorum, hem de kullanırken rahatsızlık vermiyor batma falan yapmıyor ilk günkü gibi rahat kullanımı. Kıyamıyorum açıkçası atmaya sizce kullanmaya devam edebilir miyim? Şu an gözümde hatta ama yok gibi gayet rahat. Çevremde kesinlikle kullanma diyen de var, bir kaç defa kullanılmış lensten zarar gelmez diyen de. Siz ne düşünüyorsunuz