Yaggmurr Ücretsiz izinden sonra işe dönen anneler sorum sizlere 🫤 süreç nasıl ilerliyor bakıcı bulduysanız ilk etapta nelere dikkat ettiniz dönüş zor oldu mu siz ve bebeğiniz için ne tavsiyelerde bulunabilirsiniz 😇
Pediatrihemsiresianne Yaggmurr ekimde işe başlayacağım oğlum 22 aylık olmuş olacak kreşe yazdırdım ön kayıt yaptırdık yani yarım gün onun dışında babaannesi ve dedesi bir süre bize eşlik edecekler ben de burda bekliyim tavsiyeler için💐🫶