Anlarsa beni analar anlar dedim geldim size yazmaya:) ya kızlar içim sızlıyor eski fotolarına videolarına bakınca küçücük bir bebekçik diyorum bir daha geri gelmicek falan filan bir ağlamaklı oluyorum böle burnumun direği sızlıyor büyüdükçe böyle mi hissedicem ben hem büyüsün yaşıtlarından geri kalmasın istiyorum, neler yapacak merak ediyorum, hem de büyüdükçe herşey eski de kaldıkça içim acıyo. Ki daha bu bebe 14 aylık. Oturiim rahat rahat ağliim bari belki iyi gelir 😅