Busbus03 inanılmaz zor olabilir tabi bebeğinizin yapısına da bağlı bu durum. Biz Ankara’da ailem istanbuldaydı bebek doğduktan sonra 9 ay zor dayandık İstanbul’a taşındık. Benim bebe pek normal değil aşşşırı yaramaz yani düz duvara tırmanıyor gerçekten, üç kişi bakıyoruz çocuğa hepimizi pert ediyor yorgunluktan. Tam taşındım bitti derken dün 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim 🫠 annem yanımda olmasaydı yüksek ihtimal ağlayarak aldırmayı düşünüyor olurdum. Ayrıca oğlum daha yaşına girmeden bu kadar yaramaz olmasaydı gelmeyi de düşünmezdim tek başına zor ama iyiydi