Kızlar bi önceki postta anlattım ama pek fazla cevap gelmedi 18.ay aşısından sonra çocuğumun kolu komple şişti ve taş gibi acile gittik anestol krem verip aşıdan dolayı olur dediler ama normal bi şişlik değil bu buz koydurmuyor başına böyle bişey gelen varmı