nazlii1_ ben kullanıyorum 6. Aydan beri 4 ay üzeri diye biliyorum eczaneye bir sorun ben çok çok memnunum 13 aylık olduk haşa kullanıyorum diş dönemlerinde ama sadece tek sıkıntı var son raddedeyken tek başına işe yaramıyor önce karanfil ezip içine zeytinyağ katıyorum çok az dolaba koyup soğuk soğuk sürüyorum üzerine tetgail sürüyorum son çıkma raddesine böyle yapıyorum ama tetagil almadan bir zeytinyağ karanfil araştırın