Eymonunannesi Gündüzleri 5 dakika geceleri 2 veya 3 dakika emiyor. Sizce yeterli mi yani benim aklım almıyor nasıl yarım saat emebilir bir bebek ya da 20 dakika ben hiç yaşayamadım o duyguyu fazla emdiği zaman rahatsızlanıyor hemen fazlasıyla kusuyor. 1 kere 15 dakika emdi ve sanki koca adam kusmuş gibi kustu yerler full kusmuk oldu. Neden fazla emmiyor doyuyor mu diye düşünmekten çıldırcam artık 🥺
tomvejerry Eymonunannesi valla bizde en başından beri öyleyiz bide tazyik sorunu var en fazla iki üç dk emiyor bebeğim sonra gazdan ememiyor hep böyle yarım saat kırk dk emzirenlere sasirsam mi özensemmi bilmiyorum
Mutluumom Eymonunannesi emdikten sonra gazını çıkarıp tekrar emzirmeyi denediniz mi. Büyüdükçe emme süresi artar canım ama zaten bir göğüsün %80 i 4 dk içinde boşalıyor muş karni doyuyor dur. Kusma durumu da normal benim bebeğim de aç da olsa kusuyordu 4 ay 20 günlük oldu kusması tamamen geçti sayılır
Eymonunannesi Emdikten sonra herhangi bir huzursuzluğu yok, meme arayışına girmiyor, rahat uyuyor uyanıyor, bezini doldurur. Ama 10 dakika bile emmiyor tek sorunumuz bu yani
Semihbebek1 Eymonunannesi her bebeğin emmesi farklı olur siz neden takılıyorsunuz ki her şey normalse ☺️
Eymonunannesi Semihbebek1 billmiyorum doymuyor diye aklım çıkıyor her bebek farklıdır biliyorum ama yine de endişe ediyorum. En son gittiğim de ara da 2 hafta olmasına rağmen 400 gram almis belki o kadar bile değil. Zaten onu gördükten sonra ben endişe etmeye başladım 🥺
Eymonunannesi tomvejerry peki doktor kontrollerin de herhangi bir sorun var mı yani kilosun da sağlığın da bir şey dediler mi 🥺 Allah bağışlasın ❤️
tomvejerry Eymonunannesi Amin hepimizinkini inşallah 🙏yok çok şükür kilosu normal sadece gaz ve kabızlık sorunumuz var onu da atlatmaya çalışıyoruz🤦
Fulihkn tomvejerry yani kusması nasıl canım fışkırır tarz da bi kusmamı yoksa normal çökelek gibi mi. Kaç gündür kaka yapmıyor
tomvejerry Fulihkn yok fışkırır gibi değil canım bazen çok az sulu gibi bazen çökelek gibi oluyor,iki haftadır yapamıyor 🥺