Sadeturkkahvesi Kızlar burayı indirdiğimden beri şarjım dayanmıyor çok fazla girmediğim günler oluyor yinede kendiliğinden gidiyor şarj Arka planda açıkta kalmıyor yani anlamadım silmek istemiyorum uygulamayı ama sanırım öyle olcak
canparelerim Sadeturkkahvesi yok aşkım bence hiç yemiyor, senin telefonunla mı alakalı acaba? Ya da başka bir uygulamadan dolayı da olabilir.
ceriio Sadeturkkahvesi benim de şarjım çabuk bitiyor ama genelde forumda takıldığımda çok daha hızlı gidiyor şarjı
Sadeturkkahvesi canparelerim yok başka uygulamadan değil çünkü bundan önce hiç olmuyordu eski telefonnumdada hapymomda böyle olmuştu silmiştim şmdi yine oluyor
canparelerim Sadeturkkahvesi ilginç, bende momda yüklü burada yüklü ama o sıkıntıyı yaşamıyorum. Telefondan telefona değişiyor demek ki.