Bebeğimde alerji var. Kilo alımı çok azaldi. Süt diyeti yaptık. Kilosu da bir değişme olmadi.Sonra farklı doktora gittk,laktoz alerjisi olabilecegini söyledi. Kan tahlilinde de alerji değeri çok olmamakla birlikte yüksek çıktı. Zaditen kullandık eş zamanlı laktoz için relaktaz kullandık. 2 haftada 400 gram aldı. Zaditenin kilo aldirdigina dair duyumlarim oldu. Sorum şu kullanan annelerin bebeklerinde kilo artışı oldu mu ya da sadece birini kullandiysaniz fark oldu mu