başımadan geçenleri anlatayım bebegim dogduktan 1 ay sonra kaka yapamamaya başladı kac kere doktora gttik tribudat verdi fayda etmedi belki reflu vardir diye motis surup verdi fayda etmedi mide koruyucu surup verdu fayda etmedi fln en son 5 aylikken medikal park da prof bi doktor gastroentoloji den onerdi gidin diye ama ilk cocuk cerrahiye gidiin bana soyleyin ona gore trabzona gidersiniz dedi cocuk cerrahi bayandı doktor kulak cubuguyla uyaran yapmami soyledi tabiki yapmadım cok sacma geldi ve ben bu srecte 2 gunde bir lavman yapiyordun fitil icerde kaliyordu cikmiyordu.herkes lavman yapma tembellik olur dedi ama acile goturuyorduk orda da lavman yapiyorlardi bende artik eczaneden aldim yaptim kendim yoksa kizim surekli kusuyordu yemek tam yiyemiyordu icerleri dolu oldugu icin 5 ay kadar devam ettim trabzona gittik doktor asla ve asla kulak cubugu ile uyaran yapmamamizi soyledi cok zararliymjs bende diger bayan doktora sinir oldum okumus ama boyle zararli bi uygulamayi nasil tavsiye eder diye suan bile sinirleniyorum yani nasil yapar ya
neyse duphalac surup verdi gunde iki kere bir bucuk yemek kasigi fayda etti rahatladi kizim kendi cocuk doktorumuz 1 cay kasigi ver demisti ondan fayda etmemisti size dicem her dokturun agziyla hareket etmeyin yağ fln da mamaya katinbverin 6 aydan kucuk bebeklerde yutmasi zor olan bi yağ zeytin yagı.fitil de kullanmayın icerde kaliyor fln onun bagirsagi kucuk zaten lavmanda asla tembellik yapmiyor ben kendim deneyimledim ek gidaya gectikden sonra duzeliyor hele yogurt yedikten sonra fln korkmayin tembel olur diye ben 5 bucuk ayina kadar forbiom minies d vitaminli probiyotik kulllandim tam 5 kutu