EmrEGEbru Premses we baby kullanıyorum. Hem uygun hemde memnunum. Zaten hergün değiştiriliyor ekstra bi emici olması önemli mi bilemedim
Momofaboy Premses lansinoh tek geçerim. E bebeğin kendş ürününü almıştım ucuz diye öldüm kaşın kaşın koca kutu yarım duruyo döndüm yine lansinoha.
Ercanekininannesi Lansşnoh harikaydı ucuz diye ben baby and me aldım bildiğinz pamuk hiç bişi öekmşyo. Lansinohun hrm emişi iyi hemde uzun süre kullanlyo
EsininAnnesi Premses Kraft ın jelli göğüs pedini kullandım çok iyiydi hem de çok uygun.E bebek ten almıştım.
elfhmzamstfkml Bebedor kullandım emiciliğinden memnun kalmadım lansinoh kullanıyorum ve çok memnunum 😊
EsmaTugra Bebedor, baby me ve chicco kullandım. En iyisi chicco. Hiç sızdırmadı ve diğerleri göğüsümde pamuk pamuk kaldı hep her emzirmeden önce temizlemek zorunda kaldım