Ballloglum anladım. Her şey tamamen okulun durumuna bağlı. Siz yine de zümrenizle, okulun müdürüyle görüşürsünüz. En kötü ihtimalle 21 saat verirler, 21den üzerini istemezseniz veremezler zaten. Ama örnek veriyorum 2-3 saat kalırsa geriye o 2-3 saat için de ne ücretli çağırabilirler ne görevlendirme verebilirler.
Peki eşinizin görev yeri merkez olarak mı görünüyor? Siz eş durumundan merkeze tayin isteyemiyor musunuz?