Oğlum 3,5 yaşında bugün ateşi vardı hastaneye götürdüm . Hala doğru düzgün konuşamıyor cümle kurabiliyor ama ne dediği anlaşılmiyor. Kelimeleri düzgün söyleyemiyor. Onuda sordum biraz gelişim geriliği var çocuk psikiyatrisine gitmeniz gerekiyor onun için dedi. Daha önce giden var mı ne gibi takipler yapılıyor. Kaynanam memlekete gidip geldikten sonra hemen götüreceğim. Kızım var bide 4 ay olcak haftaya. Sadece anne sütü alıyor smdi ek olarka mamaya başladım kayınvalidem bırakıp gidicem . Hamilelik sürecinde çok zor oldu o yüzden gotrmedim bı turlu oglumu. Ama kaynanam gelince hemn gidicem süreci çok merak ediyorum neler yapılıyor olumlu bir sonuca vardınız mi?