Tugcceknr Kubra226 evet doktor kesin değil dedi ama bazı çocuklarda oluyormuş çevremde herkes doktor kesildi geç konuşur geç konuşur geç konuşur uff randevumuz vardı kv. almış iptal ettim gitmedik..ama pişman olursam 😌🥲🥲
Kubra226 Tugcceknr biz genel cerrahiye gösterdik küçük dil bağı eedı 1 yaşında tekrar gelin dedi 4 aylıkken gitmiştik şimdi 8 aylık olacak sizinki çok mu belli
Tugcceknr Kubra226 belli oluyor ama kısa ve rahatsız etmiyor emmesinde yada dilini çıkarmasında sıkıntı yok çok şükür 4 aylık olacak
Kubra226 Tugcceknr bizimki de öyle gayet dilini çıkarıyor damağına değiyor bence dert etmeyin bir yaşına kadar süresi var inşallah konuşacaklar 🤲