Selam güzellerim. Bebeğim sukur biraz düzeldi hemen post açmalısın dedim kendime. Biraz geç kaldım 2 ay oldu dogum yapalı ama havalar çok sıcak malum. Hadi birbirimize kullanıp memnun kaldığımız korse önerisinde bulunalım.
İlk gebelikten sonra yamuna kullandım memnundum ama şu an asla onu yapamam çok sıcak ve dar.
Şimdi şort şeklinde tayt korse arıyorum. Önerilere açığım.
Herkes korse sorusunu sorsun kullananlara. Influencerlarin önerisinden asla memnun değilim. Malum işbirliği olduğundan dürüst olamıyorlar.😁