Aved 5 ayligiz gecti sukur. 4.ayda azalmaya başlamıştı.
doktor kilo alimi normal oldugu surece atesi olmadığı genel durumda bozukluk ve ishal olmadığı surece endişelenmeyin demişti
artık sadece fazlasini tükürüyor agzina geri geliyor bazen, ya da gunde bi kez kustugu da oluyor.
fizyolojik reflu sebep oluyormuş çoğunda. sut fazla ise bebegin midesi kaldirmiyor bebek emmeye devam ettiği için geri geliyor. emme arasinda daha 5 dkk gecmeden agizdan gazini cikarttirmak cok iyi geliyor ve bi sure eğimli yatirmak. dik emzirmek, bol su tüketmek, bunlar yararli..
bizimki burnundan bile kusardi ama cok sukur ki büyüyorlar, insallah hepsi geride kalir 😊