Tgcmrt35 4 gün önce sezeryan doğum yaptım hem spinal hemde tüm uyutuldum 2 gündür inanılmaz baş ensem ağrıyor parol taktırıyorum evde de hap vs ama geçmiyor bol kahve su içmeye çalışıyorum başka öneriniz varsa bekliyorum 🌸
symozdag Tgcmrt35 asla dayanamayıp acile gitmiştim orda 2 serum takıldı ama doktor bol kahve iç kahveyle atarsın serum takılıyken bile kahve al iç demişti günde 6 fincan kahve içtiğimi bilirim
ceriio Tgcmrt35 bitter çikolata da iyi geliyor dediğin gibi bol su kahveyi de bana bol şekerli Nescafe demişlerdi hastanede hemşireler ben bol sekerli 3u1 arada içiyordum tadı baya tatlı oluyor ama bende hiç baş ağrısı falan olmamıştı denemediysen bu şekilde de dene istersen
biranne-2443 Tgcmrt35 canım çok zor geciyo bol su bol Nescafe ben 1 hafta çektim ölecem sanıyodum ağrıdan en son doktoruma gittim önce iğne vurdular sonra serum ondan sonra bir daha ağrımadı doğum yaptığın doktora git hem iğne hem serum iste hemen toparparsn hafifler en azından
Zehraclk41 Tgcmrt35 Benim de çok baş ağrım olmuştu 1 hafta sürdü en son parol plus verdi içerisinde kafein varmış o kesti daha da ağrımadı dene istersen canım inşallah geçer en kısa sürede 🌸
Tgcmrt35 Zehraclk41 evet parol plus içiyorum ama genelde sabah saatlerinde başlıyor ve geçmeyince serum alıyorum inş geçer
NeVoLif Tgcmrt35 gerekeni yapmışsın kuzum sabret bi kaç güne gider inşaAllah. Ben migren hastasıyım ama sezeryandan sonra ki ense baş ağrısı dehşey bişey mahvoldum felç gibi sandım 🙈 çok geçmiş olsun istirahat etmeye çalış uyumasan bile gözlerini kapat dinlen yavrunla musmutlu günler 🌺