Hepsine ayrı ayrı üzülüyorum ama fevziye’nin alnından açılan damar yolunu görünce oturup ağladım. Onun annesini düşündüm evladıma sarıldım çok şükür Allah’ım beni bu hastalıkla imtihan etmiyorsun dedim.
Bir sadaka bin belayı def eder. Çok değil 100 tl bağış yapılsa belki de kurtulacak o yavru 😔🙏🏻


Görmezden gelmeyin 🌸