Kizlar sosyal medyayi aktif kullanan biriyim hep resim atarım bebeğimi atamıyorum, dışarı çıkınca birileri ay ne güzel çocuk diyor moralim bozuluyor kıskanıyorum resmen bebeğimi herkesten bide nazar değcek diye falan. Evet Bi benim çocuğum yok görmemisin bebesi olmuş modundayim sizde boylemisiniz yoksa Bi manyak ben miyim 😂