Oğlumun 1 hafta önce bir gözü hafif şişmiş ve kızarmıştı, grip belirtileri vardı. İlk kez antibiyotik yazdı doktor ve kullanmaya başladık. 2 gün önce yüzünde ve vücudunda aşırı aşırı kızarıklık, döküntülerle uyandık. Meğer öpücük hastalığı denen bir hastalıkmis ve antibiyotik kullanınca böyle döküntü yapıyormuş. Özellikle vücudu boşluk olmaksızın kirmizi lekelerle dolu, keza yüzü de aynı şekilde. Alerji ilacı yazıldı zatiden ve dolaxin mi ne, o da kaşıntısini engelllesin diye. Bir de döküntüler artınca doktor eğitim araştırmaya yönlendirdi prednol isimli ilaçtan 3 gün alacakmışiz, ilacın da iğrenç olduğunu söylüyorlar nasıl vereceğiz bilmiyorum..benzer durum yaşayan oldu mu ;{