asel233 Kızlar aptamil denedim bebeğim içmedi bebelac gold denedim midesini bulandırıyor sma mama geçmek istiyorum kullanan varsa yazabilir mi
Bulbulyuvasi Sma kullanıyorum aptamil de bebelac da kullandım. Mamaların hepsi bir garip kokuyor ama o bebelac kokusu aman aman. Sma çok iyi hem severek içiyor hemde kokusu diğerlerine göre daha az