tugbiss41 ateşiniz var mı ? Bende aynı şeyi yaşadım ama benim ateşim çok yüksek çıktığı için hastaneye gittim 4 gün yatırdılar antibiyotik aldım, eğer ateşiniz yoksa bol bol duş alıp göğsünüze masaj yapın, ve emzirin ya da sağım yapın, burdan okuduklarım ise lahanayı haşlauıp üstüne koyanlar var deneyebilirsiniz