Oğlum daha bir yaşına girmedi 19 unda girecek 2 ay önce klozet oturağı aldiydim öyle bezi istemiyordu bir kaç defa getirdim vakit buldukça 2 hafta oluyor her geldiğinde demiyor ama onu kodlamis kıkk diye klozete oturdumu kik diyor veya ben onu oturtunca kık yapalım diyorum hemen yapıyor yoksa cisi kakası kalkmak istiyor sanki öğrenecek gibi bende şaşırdım bir ara bıraktım ogrenemiyecek biraz daha büyüsün dedim birden otururken kık demeye başladı kık ne kık ne derken tuvalet miş
Sizinkiler ne zmaan söyledi öğrendi sizce öğrenir mi yoksa hala ufak mı