Herkese merhaba. Oğlum 10 ay 18 günlükken ilk dişini çıkardı. Tam o sırada kusma ve ishal salgınına yakalandı. Şimdi yanındaki dişi de patlamış bir de üstüne sıcaklar eklenince ne versem yiyen oğlum yemek istememeye başladı. Özellikle katı şeyleri asla yemiyor. Bu iştahsızlık ne kadar sürer? Neler yapılabilir?