nazlimom_ Oznurkayaa Ağzına döküyordum ben parmak diş kaşıyıcı varsa döktükten sonra damağına masaj yapın
Lalalac Büyükse ağzına dökün. Biz azar azar parmağımızla alıp diş etine sürüyoruz. Zaten ilkinden sonra ıslanıyo parmak kolay oluyo:)
Oznurkayaa Lalalac hayır küçük. Damagina sürmeye çalıştım da oğlum ağzını açmıyor direkt ağzına döksem aynı etkide olur mu
Sselmaaa Bebeğin ağz içine ilk önce dokunun parmak ıslansın avuca döktüğünüz tozu ıslak parmakla alt ve üst damağa bitene kadar yedirin
hestiaone Ben çay kaşığına döküp veriyorum almak istemediğinde, çoğu zaman da parmağıma döküp damaklarına sürüyorum ama bazen öyle yapmak ıstedıgımde acmıyo agzını