Beyzaaktas canım yanlış anlama ama 18 günlük bebek için 5te uyuyup 8de kalkması zaten çok normal😅 yarım saate bir kalıyorsa bezi kirli ya da ıslak olabilir, gazı olabilir, acıkmış olabilir. Bunlarda sıkıntı olmadığına eminsen bir balkona çıkar, 5 dk dışarı çıkar hava alsın iyi geliyor 🤗 ayrıyetten neyle besleniyor? Bakım yaparken çok mu gergin oluyorsunuz? Mesela dün benim de oğlum uyumadı 22-3.30 arası en son süpürge açtık evi süpürdük gece 3 te de öyle uyudu sonrasınds telefondan süpürge sesi açtım sabaha kadar 😅😅kuzenimin eşide aspiratör açıyordu. Bunları da deneyebilirsin 🤗😅