Merhaba,
1,5 yaşında kızım var, bu aralar haftaiçi beş gün 8den 7ye kadar başbaşayız, hareketli bir çocuk ve atağa girdi çok aksi son zamanlard, aşırı yoruyor beni, fiziksel ve psikolojik olarak, bütün gün kendimi tutunca eşime patlıyorum akşamları ve önceki bize göre sık kavga eder olduk. Evde biraz özgürleşebilmek iş/güç halledebilmek için günlük birkaç saatlik oyun ablası çözümü geldi aklıma, var mı deneyimleyen? Fiyatlar ve seçerken neye dikkat etmem konusunda bilgilendirirseniz sevinirim.
Önemli Dipnot: Moralim bozuk, lütfen negatif bir şey söylemek isteyen fikrini kendine saklasın.