Kızlarr kızım 3,5 yaşında yatagımla kendisinin yatagı birleşik ona ragmen yatağımda yatmak istiyo . Korkuları var yatak birleşik olduğu iÇin elini tutuyorum sarılıyorum. Kabul etmiyo korktugu için de bişe demiyorum kendisi eşimin yanına geliyo geceleri bende yatağa sıgmadıgımız için kızımın yatagında yatıyorum
Yani bu korkularla nasıl baş ediyosunuz ?
Kendi yatagına yatmaya nasıl alıştırabilirim ?
Bekliyorum önerilerinizi