Kızlar benim kızım memede uyuyor gece 4-5 kere kalkıyor uyku sersemi alıp emzirip geri besigine koyuyorum artık sabaha karşı yine ağlayınca yanıma aldım emerek uyuyordu bende ona sarılmıştım tutuyordum da işte nasıl olduysa kolumdan sıyrılıp düştü yataktan.. Nasıl bir önlem almak lazım 7aylik ama gece beslenmesi var çok sık uyanıyor acaba gece maması mi alsam? Acıktığı için uyanmıyor gibi çünkü gozleri kapalı ağlıyor sanki memekolik gibi ağzı açık aranıyor da (emzikte almıyor) Yardımcı olur musunuz