Merbalar anneler size birsey sormak istiyorim kizim 2 yasina girecek tuvalet egitimine basladil ptesi gunu basta yaparken korktu gitmek istemedi ama gece isememiz yoktu bu gece isedi 1 gibo beni uyandirdi degistirdim geri uyudubugun sabahta 2 cisinide kacirdi onceleri 2 3 saat tutardi saatini bilirdim dun aksam ve bugun saar basi cis yapiyor dun aksam 2 kisi yakaladik 1di kacirdik bugun hic yakalaymadik var diye gidip yapmadi zatn basladigim gunden beri var diye gidiyoruz yapmiyor orasini tutuyo ama cozemiyorim normalmi bu durum sizin masil ilerledi