sedaozdemir Munchkin suluk aldım, ama çekerken çok az az geliyor sizin de öyle mi? Yani oğlum bayağı bir kuvvetle çekiyor. Benim bilmediğim bir özelliğ mi var acaba 🤓
kasimonbes sedaozdemir suyu zaten birden içince boğazna kaçıyor mama gibi kıvamlı değil ya ondan. Ben zor da olsa alıştırdım önce biraz ısırıyor sonra içiyor