Smsmssm Selam kızlar bebeğimle bugün 5 günlük olduk göbek bağı az önce düştü bezi açtım fark ettim erken dgil mi daha düşerken krem falan hiç birşey kullanmadım kendiliğinden düşer dedi hastane kurumuştu ama etrafı biraz kırmızı doktora goturmeli miyim zaten haftaya kontrole gel demişti genel kontrol bebeğin
sedaozdemir Smsmssm benim oğlumun da 5. gün düşmüştü o kızarıklıktan korkmayın. Ve düşünce Biz de banyo yaptırmıştık artık yaptırabilirsiniz
Patron1bebeginannesi Smsmssm düştüğü gibi banyo yaptırılamaz benim bildiğim kadarıyla, bizimki düştü bir iki gün kurusun diye bekledik iyice. Zaten diğer gün biraz kırmızı kanlı gibi geldi gözüme sağlık ocağına gösterdim normal dediler, kuruduğu zaman yıkadık ama 🙏🏼
Anr5155 Smsmssm göbek bağına krem gibi hiç bir şey kullanılmaz kendiliğinden kuruyup düşer zaten yeni düştüğü için kırmızılık olabilir bir kaç gün takip et akıntı yara gibi bir şey olursa doktora götürürsün bir de bezini aşağıdan bağlamaya devam et kırmızılık bezden kaynaklı olabilir.
Smsmssm Rumeysa466 anladım canım bide ben hicbise kullanmadım etrafı kırmızı gibi hafif normal mi acaba bide kayınvalidem düştüğü gibi banyo yaptırılır diyor yaptırılmaz dimi hemen
Fulihkn Smsmssm gayet normal canım bizim burda karnı iyi doyan bebişin göbeği çabuk düşer derler benimde 4.gün düşmüştü ve banyoyu ben göbek bağı varkende yıkamıştım kuru ttuğun sürece sıkıntı olmaz.