Kubra123456789 bizimkide böyleydi, cesareti yok diye üstüne gitmedim sonra eşim yürütmeye çalışmış ben görmedim anlatti, arkasına geçmiş onu gormesin diye elleriyle önüne kalkan oluşturmuş öyle bir iki adım atmış şimdi yürüyebiliyor ama tamamen değil düşüyor yani arada tam dengede duramıyor, korkuyorlar sanırım biraz 🧡