Haticeederen5 Bayanlar bu tarifi çok duydum öksürük için deneyen var mı oğlum 40 günlük çok kötü öksürüyor boğulucak gibi oluyor
kizcegunes Haticeederen5 Siz normal sarmısak da yediniz sütten geçer bebeğinize. Ama bence de doktora bir götürün. Geçmiş olsun inşallah
Aaayysseee Haticeederen5 sarımsak kürü yani iki diş sarımsak,bir tatlı kaşığı bal ve dört beş damla limon sıkıp günde üç öğün yiyip bebeğinize emzirme kampı yapin (yani yeme ve tuvalet dışı ihtiyaçlarınızdan kalan bütün zamnlarda bebeğinizi emzirin) insaAllah en geç iki güne biter
Haticeederen5 Y-A-Annesi götürdük gece hastanedeydik kan tahlil istedi verdik sadece bir tanesi çıktı diğer tahliller çıkmadı kan yetersizliginden red edilmiş bebeğim 40 günlük daha
Haticeederen5 kizcegunes ben yemedim sarımsağı ezip zeytinyağı ekliyormusun 1 gece bekledikten sonra süzüp bebeğin ayağının altına sürüyormusun öksürüğe iyi geliyormuş öyle yazıyor
Yasse1208 Haticeederen5 merhaba bunu uyguladınız mı acaba iyi geldi mi, benim bebeğim de 3 aylık olacak ayağını tahriş eder mi diye korkuyorum
Haticeederen5 Sonuçlar çıkmadığı için doktorda ilaç falan yazmadı çocuk doktorunun işi dedi randevu almaya çalışıyorum erken tarihe yok
Avera Sarımsaklar bebeğe temas etmesin, yağını sürün faydasını görürsünüz. Siz de bolca sarımsak yeyin ıhlamur için sütünüzden geçer