Esmehan21 ben dün 1 tatlı kaşığı normal granül kahve bi tatlı kaşığı şeker ve 5 yemek kaşığı soğuk suyu çırptım güzelce buz koydum üstüne süt koydum onun üstünede köpüklü kahveyi mükemmel oldu valla, süt tozuylada yapan var ama türk kahvesini duymadım hiç